Řízení rozpočtů
Možná to také znáte. Každým rokem vytváříte nebo dostáváte excel soubor s vytvořenými rozpočty. Každým rokem probíhá jeho úprava a schvalování pomocí emailů. V lepším případě máte vše na společném úložišti, v horším každý na svém lokálním počítači. Každým rokem dohledáváte všechny objednávky a faktury a manuálně je párujete na daný rozpočet. Vše nakonec dobře dopadne, ale pokaždé si říkáte:
"Fakt to takto musí být? To na to nic není? Nemůžeme to konečně dělat jinak?"
Odpověď je jednoduchá:
Můžete. Třeba takto ...
Řízení rozpočtů
je jedním z klíčových procesů, které každá společnost v nějaké formě musí mít. Bez toho nelze plánovat a řídit výdaje ve firmách a nelze také predikovat cíle pro dané fiskální období. Na základě našich zkušeností vám pomůžeme s výběrem optimálního počtu modulů a s analýzou vašich potřeb. Možný optimální výběr modulů by mohl obsahovat:
- Rozpočty
- Nákupní požadavky
- Objednávky
- Faktury
- Dodavatelé