Řízení rozpočtů

Možná to také znáte. Každým rokem vytváříte nebo dostáváte excel soubor s vytvořenými rozpočty. Každým rokem probíhá jeho úprava a schvalování pomocí emailů. V lepším případě máte vše na společném úložišti, v horším každý na svém lokálním počítači. Každým rokem dohledáváte všechny objednávky a faktury a manuálně je párujete na daný rozpočet. Vše nakonec dobře dopadne, ale pokaždé si říkáte: 

"Fakt to takto musí být? To na to nic není? Nemůžeme to konečně dělat jinak?" 

Odpověď je jednoduchá:

Můžete. Třeba takto...

Řízení rozpočtů

je jedním z klíčových procesů, které každá společnost v nějaké formě musí mít. Bez toho nelze plánovat a řídit výdaje ve firmách a nelze také predikovat cíle pro dané fiskální období. Na základě našich zkušeností vám pomůžeme s výběrem optimálního počtu modulů a s analýzou vašich potřeb. Možný optimální výběr modulů by mohl obsahovat:

  • Rozpočty
  • Nákupní požadavky
  • Objednávky
  • Faktury
  • Dodavatelé

Ukázka spojeného procesu Řízení rozpočtů a nákupního procesu

Vytvořit rozpočet je snadné

Stejně jako položku

A po schválení je rozpočet je připraven k použití ...

Pokud máte dotaz, zájem nebo připomínku, nechte nám prosím vzkaz.

Připravíme pro vás živou ukázku toho, co všechno systém umí.